Kinderlijke vreugde


Als je de liefde en schoonheid van onze formidabele maker
persoonlijk leert ervaren, kan dat je een kinderlijk hart geven.

Da's pas lol!


In de periode van herstel waarin ik al een tijdje ben,
heb ik ontdekt dat Jezus toch een blijvende gever
van kinderlijke vreugde is. Ondanks pijn,
moeheid of stress.


Deze tekening maakte ik op een dag
dat ik me niet blij voelde.
Toch kwam het vanzelf uit mijn hart voort.

Een uiting van de intense vreugde die ik vind
in mijn Redder, die de bron van leven en vreugde is.

Hij maakt me weer echt blij!


Zo voel ik me soms als ik in de velden, bossen of parken
aan het wandelen ben en praat met God.

Dan vult Hij me soms zo met zijn liefde, dat ik wel kan huppelen.

Dat doe ik dan ook af en toe.

Hoi!


Deze tekening is een expressie
van de aanwezigheid van Jezus,
door de heilige Geest, in mijn leven.